Jeśli masz problem z otwarciem strony, zadzwoń na +48 22 307 93 34 lub skorzystaj z FlixBus Google Assistant App.
FlixBus jest młodą firmą oferującą przewozy autokarowe, która od 2013 roku zmienia styl podróżowania milionów Europejczyków. Z niepowtarzalnego połączenia start-upu technologicznego z klasycznym przedsiębiorstwem komunikacyjnym, w bardzo krótkim czasie stworzyliśmy największą sieć przewozów międzymiastowych na rynku europejskim.
Dzięki prostej metodzie składania rezerwacji i rosnącej każdego dnia ofercie umożliwiamy milionom podróżnych odkrywanie świata za niewielkie pieniądze. Jednocześnie nasze zielone autobusy spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa, komfortu oraz ochrony środowiska, stanowiąc wygodną i ekologiczną alternatywę dla podróży indywidualnych.
Nasz sukces opiera się na cyfryzacji tradycyjnego środka lokomocji. Technologiczne innowacje, takie jak system rezerwacji i zakupu biletów w aplikacji FlixBus, darmowe Wi-Fi i GPS-livetracking w autobusach, stworzyły możliwość podróżowania w zupełnie innym wydaniu. Inteligentna sieć tras i dynamiczne zarządzanie cenami sprawia, że nasza oferta jest po prostu najlepsza. Stawiamy na ścisłą współpracę ze średnimi przedsiębiorstwami: regionalni partnerzy na rynku przewozowym – często firmy rodzinne z kilkudziesięcioletnim doświadczeniem – tworzą odpowiedzialną flotę FlixBusa. W ten sposób udało nam się połączyć ducha innowacji i start-upu z silną, międzynarodową marką charakteryzującą się przywiązaniem do jakości i tradycji.
FlixBus został stworzony w Monachium przez trzech młodych przedsiębiorców, pragnących sprawić, by wygodne i przyjazne dla środowiska podróżowanie stało się niedrogie. Jednocześnie w Berlinie ruszył „MeinFernbus“ ze swoimi zielonymi autobusami. Po upadku monopolu kolei niemieckiej w roku 2013 te dwie topowe firmy start-upowe podbiły rynek przewozów autobusowych i stawiły czoła wielkim koncernom międzynarodowym. Od momentu połączenia się zespołów z Monachium i Berlina staliśmy się liderem przewozowym Niemiec.
W roku 2015 FlixBus ruszył poza granice Niemiec – uruchomił dalekie kursy do Francji, Włoch, Austrii, Holandii i Chorwacji, a także liniowe przejazdy graniczne do Skandynawii, Hiszpanii, Anglii i Europy Środkowej oraz Wschodniej. Dziś nasi pasażerowie mogą korzystać z największej w Europie oferty przejazdów.
Zielony przewoźnik autobusowy to obecnie międzynarodowy zespół składający się z ponad 1 000 pracowników w Monachium, Berlinie, Warszawie, Paryżu, Mediolanie, Budapeszcie, Zagrzebiu i Kopenhadze, a także kilka tysięcy kierowców naszych partnerów z całej Europy. Każda z tych osób przyczynia się do tego, by FlixBus i zielona mobilność każdego dnia stawały się jeszcze lepsze. Masz odpowiednią osobowość, pragniesz poczuć ducha zespołu i wraz z nami zdobywając rynek autobusowy Europy? Jeśli tak, aplikuj do nas (w języku angielskim). Na pewno mamy pracę w sam raz dla Ciebie!
Z naszych usług skorzystało już około 100 milionów podróżnych, a w samym roku 2017 było ich aż 40 milionów.
FlixBus łączy w swojej sieci obecnie 2000+ destynacji w 28 krajach i niemal codziennie liczba ta wzrasta.
300 000+ połączeń dziennie
Oferujemy 300 000+ relacji do europejskich miast, niektóre nawet co 30 minut.
André Schwämmlein
André jest odpowiedzialny za międzynarodową rozbudowę firmy. Już w roku 2009 prowadził dyskusje z Jochenem i Danielem na temat możliwości zliberalizowania rynku. Jako zwolennik alternatywnych metod przemieszczania się, nadal nie posiada własnego samochodu i przyjeżdża do pracy rowerem.
Jochen Engert
Jochen jest odpowiedzialny za marketing, sprzedaż i finanse. Przed założeniem FlixBusa jeździł po świecie wraz z André w funkcji doradcy strategicznego. W okresie studenckim organizował autobusowe wyjazdy narciarskie w Alpy, zdobywając w ten sposób pierwsze doświadczenie branżowe.
Daniel Krauss
Daniel jako CIO kieruje działem informatyki, rozwoju mobilnego i oprogramowania. Wraz ze swoim przyjacielem z lat szkolnych (André) już w czasie studiów założył odnoszący sukcesy start-up z branży IT. Swoje wieloletnie stanowisko w Microsofcie – a także swój samochód – rzucił, by zbudować największą firmę przewozów autobusowych w Europie.